Politica de retur

Best Invest Group oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.

Această politică este suplimentară față de drepturile oferite de lege și nu afectează în niciun fel drepturile legale de retragere în 14 zile pentru comerț online.

Best Invest Group își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

 

SERVICIUL RETUR se asigură în condițiile în care:

• Produsele se returnează în maximum 14 de zile calendaristice de la achiziție;
• Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedește achiziționarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
• Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
• Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
• Produsele nu sunt conforme cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv dacă valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partială pana la valoarea produsului inlocuitor;
• Produsele prezinta deteriorari sau nu corespund calitativ/cantitativ. In cazul in care intalniti una din aceste situatii, la momentul livrarii, efectuati cateva poze si specificati in documentele de insotire ale marfii situatia intampinata. Refuzati livrarea produselor sau contactati-ne imediat pentru a gasi o solutie favorabilă dvs.;
• Produsele au fost livrate gresit. Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam, semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Best Invest Group;
• Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, bara, rolă, tub, etc.);
• Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
• Produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: IMPORT SPECIAL PENTRU CLIENT; DEBITARE; CONFECŢIONARE INOX/STICLA/ COMANDĂ SPECIALĂ; LIVRARE MATERIALE GRELE.

 

Costurile de retur sunt suportate de catre cumparator, exceptie facand situatia in care produsele sunt trimise gresit de catre vanzator

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare invandabila duce la refuzarea returului.

 

ATENTIE! Nu sunt acceptate retur, resturile ramase dintr-o comanda (Ex: rest de plinta, rest de accesorii, cleme, etc.)

Observatii:
1. Va rugam, masurati cu mare atentie si plasati comanda pentru o cantitate cat mai exacta a materialelor dorite. Confirmati impreuna cu persoana responsabila de montaj toate aspectele necesare (adaugarea pierderilor aparute in urma montajului, montajul plintei, debitarea produselor, chituirea, vopsirea etc.)  pentru a va asigura ca manopera poate fi executata intr-o maniera profesionala si nu veti fi nevoiti sa returnati produsele din cauza lipsei unui astfel de serviciu. Apelati oricand la ajutorul unui reprezentant de vanzari daca intampinati dificultati.
2. Alegeti cu atentie produsele, fiind precauti si incercand sa luati in calcul diferentele de culoare care pot aparea din cauza calitatii imaginii, afisarea pe un display specific, nivelul cromatic perceput de ochiul uman etc. In cazul in care nu sunteti siguri de aceste caracterisitici, cereti poze suplimentare, efectuate din mai multe unghiuri pentru a evita orice neclaritate sau veniti in showroomul Best Invest Group din Calea 13 Septembrie nr 162, Bucuresti. (cereti telefonic disponibilitatea mostrei pentru produsul cautat)

 

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:

– În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;

Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;

– Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

– Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate – cu card de credit).

 

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

Best Invest Group prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:

– executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;

– pentru conformarea cu normele, reglementările legale.

 

În cazul în care nu există neconformități, iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații Best Invest Group SRL vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria și nr. CI, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă, chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

 

PENTRU INFORMATII SUPLIMENTARE SAU NECLARITATI, CONTACTATI-NE PE EMAIL SAU TELEFONIC

  • magazinbestinvest@gmail.com
  • 0737 009 009 / 0722 458 121